-Coming out of my cage and I've been doin' just fine

Någon som vet var lovet tog vägen? Dagarna bara sprang iväg och helt plötsligt var det fredag, vilket var en av de bästa dagarna på länge. Köping fick besök av en del allt för fulla och bra människor. Helt ofattbart roligt måste jag säga:) Det går inte att beskriva allt!
Lördag, mådde som jag förtjänat, tror det var  för första gången jag var bakis hela dagen. Sjuukt!

Well, idag började praktiken, ganska lungt med att vi missade bussen:O Som jag inte anser var mitt fel, men det finns väl antagligen andra kommentarer om den saken! Gick bra när vi väl kom dit, tror det kommer bli bra tre veckor. Tror vi kommer göra det bra! Du är allt för bra!

Haha vilka supportrar:P

Kommentarer
Postat av: a

Kill Roy :p

2008-02-26 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0