Salloway inleder

hey hey,, sallowahär,,,  poppar the cherry här inya branäsbloggen så att säga,, vi börjar från början,,, ja börja dan me att packa hela sahlenfamilyvolvon full av öl o diverse braskitatthaibranäsprylar.... seen gav vi oss iväg... jag, herr larsson och Mr mattias andersson cruisa iväg på landsvägarna, för att senare vänta in o möta upp me resten av crewet ca 4 mil utanför branas,, vi tog oss in i stugan o alla valde sna sovplatser väl,,,, de slutaddeme att gosssarna i stugan tog ett bastubad på mellan 1 till 45 timmars bastubad varpå vi sen gick på alcoholrn ik en ovanligt men ack så underbar offensiv,, jag och herr larsson steppa runt till alla stugor  o hhälsa dom välkommna, me tanke på att vi enligt larsson har bott här i tre veckor... just för tillfälle har magman dyngslocknaat, myran tar vackra billder av mej vid mitt bloggande,, herr larsson sstår o läser the blog samtidigt som ja skriver o matti sätter sej ner o talar allvar,,, resten av crewet är utom mitt vetande,,,,,  nöjd över mitt inledande,, //salloway in branäs o ut kyss ja älskar er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0