Måndag, ett stort steg närmre

Idag har det varit en seg dag, tycker att tiden har gått hur segt som helst vet dock inte varför.
Har börjat med julstädningen, men ni som känner mig vet att när jag väl börjat ska det vara ordentligt, alla hyllor, alla lådor, allt ska gås igenom och det gör man inte på en timme så det får vänta resten tills en annan dag eftersom jag ska iväg och jobba om en liten stund. Mördarveckan på max denna vecka.

Helgen var lugn som det var planerat, iaf för mig. I fredags blev det idolfinal med arbetskompisarna och det var nog rätt att Kevin vann tror jag. Sedan satt jag mig i bilen för att åka och hämta ett fullt gäng killar. Och det var verkligen fullt i bilen må jag säga:) Sen blev det melkers en stund innan vi begav oss hemåt för att beskåda Carls sentimentala sida som jag aldrig lagt märke till tidigare, haha det var roligt!

Bio på lördag och vi skulle lika gärna kunnat låna hem filmen för det var bara vi två där i hela biosalongen och eftersom filmen hade världspremiär i fredags så blev vi lite fundersamma så jag gick tillockmed ner och fråga ännu en gång, men vi satt rätt och vi njöt filmen i absolut tystnad. ganska skönt faktiskt.
Sen blev det lugnt resten av kvällen, blev en ganska tidig kväll.
Söndag och äntligen dags för skyltsöndag, trodde jag. Vi var iväg men inte fan var stan öppen, den enda gången jag fått med mig Carl och så är inte stan öppet!? Det var inte alls kul, jag som hade längtat så, och så blev det inget.
Det fick bli en hel dag i Örebro-Kumla istället. Och det var mysigt och trevligt.

Du är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0