Jag drömmer om en jul hemma..

Dan före dopparedan och det känns som 1 april ungefär, kan det inte få komma lite snö iallafall så man kan få lite känsla av det..
I varje fall, ska åka till örebro om en stund och inhandla det sista, inte ens det har jag gjort, det är skumt. Sen ikväll ska jag fira jul hemma hos Berglunds, det ska bli trevligt!

Helgen var toppen bra måste jag säga, fredagen var riktigt rolig och även lördagen även fast jag valde att vara nykter, så gick statt bra endå. Det är väldigt många bra stattbesök på kort tid nu så jag börjar bli orolig för att Juldagen kommer bli dålig, men jag hoppas inte!
Nu ska jag göra mig iordning sen åker vi.

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0