I'm out of time..

Jag märker att jag ofta bloggar på torsdagar, torsdagar är nog min dag för då kan jag äntligen skriva: Imorgon är det Fredag igen:):)
Och det är ju faktiskt sant, ännu en vecka har gått och imorgon är det dags för helg igen. I veckan har jag jobbat jobbat och jobbat, men har även hunnit med att träna och att fika och julshoppa en del. Så jag har allt legat i denna vecka och nästa vecka är det ju äntligen jul:) Jag är så nyfiken!

Idag har jag och Carl fått oss lite julstämmning när vi var nere på stan och köpte julklappar. Jag hittade allt förutom två-tre stycken och jag tror att han blev klar med sitt. Nästa vecka ska jag in till örebro en sväng oxå, kanske hittar mina sista köp där, vore ju roligt med lite variation:)
I helgen blir dte jobb igen, men ska nog även passa på att gå ut imorgon och se Arvingarna, det kan nog bli bra. Ska förhoppningsvis även åka till Ludvika en sväng på söndag för att hälsa på nära och kära, även det kan bli bra, om det vill sig väl vill säga!
Nu ska jag börja julpynta lite i mitt rum, sen ska kanske jag och sofie baka Pepparkakor om hon blir klar i tid, mys på det!


förövrigt var vi ju i lägenheten i helgen, det var mysigt!

                                     


                                          
                           


Kommentarer
Postat av: Virre

Har ni köpt lägenhet?:O kram

2008-12-20 @ 02:19:02
URL: http://virredirre.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

vilken söt bakgrund du hade fixat :)

2008-12-20 @ 21:40:44
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0