fripassagerare?

Förut när jag skulle åka till jobbet gick jag ut till bilen och låste upp den, var lite smått stressad eftersom jag som vanligt gett mig ut senare än tänkt. I varje fall, när jag kommer ut till bilen och öppnar dörren ser jag att Herr Nilsson sitter i baksätet!? Nu är det inte så att det var en gammal gubbe som heter Herr Nilsson utan Apan i Pippi ni som minns, och inte heller att det var en riktigt apa utan ett gossedjur. Gissa vad paff jag blev, där satt han som en passagerare och det verkade inget skumt med det. Saken är bara den att jag aldrig sett djuret förut och vi har aldrig någonsin haft ett sådant i vår familj. Det var lite skrämmande faktiskt, när jag kom hem visade det sig iallafall vara så att StyvPer fått den någon gång i sitt jobb men glömt tagit med den hem och idag skulle han ta med den, men glömt att ta in den från bilen. Frågan är bara om han hade satt honom bak i baksätet som en vanlig människa och kanske tillockmed satt på honom bältet? Som tur var så hade inte apan bälte på sig när jag kom och det var nog tur för då hade jag blivit rejält rädd!!

http://www.youtube.com/watch?v=XC18yG0rQ-w
http://www.youtube.com/watch?v=LvGB0yDK-kY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=HZphbIvSrQg&feature=related
eftersom det är den tredje så får ni till det tredje avsnittet:)

Imorgon blir det träna jobb och träna, det ska bli en skön torsdag!

Puss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0