Finns inga bekymmer, man blir lycklig var dag..

Ibland undrar man var all kraft kommer ifrån, all onödig energi som man lägger ner på det. Jag förstår mig inte själv varför.Återigen, jag känner mig så dum, så arg så ledsen.

Sitter just nu och tittar på timon och pumba, ska snart åka ner till jobbet för att jobba några ynka timmar. Sen ska jag ner till badhuset och simma lite och ikväll tänkte jag hyra en film om jag får sällskapet med mig.
Imorgon är det fredag igen och det väntas en lång dag på jobbet, får hoppas jag mår bättre efteråt denna gång så vi kan ta oss till hockeyn en sväng. Det blir mycket hockey i helgen märkte jag nu. fredag bofors, lördag hockeynsdag i Kristinehamn och söndag det trogna Kumla. Om allt vill sig som planerna vill säga.

Har även hittat en perfekt julklapp till min käre, hoppas bara det vill sig och att allting funkar då ska jag slå till:)


http://www.youtube.com/watch?v=1SO-YbG679c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0