Don't stop the music

Det var värst vad det snöar ute. Frågan är bara om det kommer ligga kvar till jul eller inte. Man blir ju sjukt sugen på att gå ut och åka pulka:)

Idag är det fredag igen och det står återigen jobb på schemat, dock bara till 18 och det kan vara skönt. Ikväll ska jag nog inte göra allt för mycket, ska åka in till Kumla senare för att plocka upp en drös hockeyspelare, undra hur det ska gå!? Annars har jag inga större planer och likaså övriga dagar i helgen. Eller ja imorgon ska vi gå på bio, det var längesen nu, undra om det kanske kan vara ett år sen sist, får läsa  www.bulanberglund.blogg.se sen på söndag ska vi återigen göra ett försök att komma iväg till skyltsöndagen, hoppas på bättre lycka denna gång.

Nu ska jag iallafall strax åka till jobbet, få i mig lite mat först sen bege mig ut i snön:)


Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0