8 december

Vilken kväll det var i lördags, har nog aldrig haft det så roligt på statt, eller så var det väldigt länge sedan det var så. Musiken var bra, människorna trevliga och drinkarna goda. Jag hade en helt perfekt kväll helt enkelt. Tack för det!!

Som jag nämnt i tidigare inlägg så skulle det bli mycket hockey i helgen och det blev det. Åkte till Kristinehamn i lördags för att se KHC-KHT och det var en okej match tills den slutade 5-5 vilket inte var så lyckat, men vår klack var glada endå och en förlust kändes inte av en sekund under kvällen. Fortsatte sedan hem för att göra sig fin och hann med ett och annat glas glögg med mamma innan Carl hämtade upp mig och vi åkte till Varg för att sen sluta upp på Statt.
Efter statt fick jag lift av the Ant ner till max och sen tog vi oss hemåt för en skön sömn i sängen.

Söndagen blev det Kumla och faktiskt vinst denna gång. Carls pappa sa det det första han gjorde när jag satt mig i bilen. -Du, vet du, idag kan det nog bli vinst! Och så rätt han hade det. 5-0 tillockmed. Grattis Grattis!  När vi kom hem skulle vi egentligen ha gjort vårat omtalade pepparkakshus men istället åkte vi ner till Katrinedalskrogen och åt en bit mat för att fira deras vinst det var det värt. Pepparkakshuset får vänta.

Idag bestämde jag mig för att jag fick ligga innen hela dagen för att friskna till något och det har jag nästan gjort, legat inne alltså. Tog mig en promenad med nalle när det regnade som mest, men han tjatade ju så;) Blöta och eländiga kom vi tillbaka men det var skönt för då kunde jag krypa ner under täcket igen med en kopp te utan dåligt samvete.
Nu ska jag koka lite te och skriva en önskelista, det är snart dags ju. Frågan är bara vad man ska önska sig och vad man ska ge bort!?

Kommentarer
Postat av: lisa

Fan va du hottat upp det här :D nice!

2008-12-08 @ 23:10:39
URL: http://lisaerngren.blogg.se/
Postat av: Virre

Vem e nalle:P? Snyggt du har gjort föresten.

2008-12-09 @ 18:42:49
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0