You'd better lie low.

Det var fem tokiga tjejer som satt sig i bilen för att åka till liseberg igår. Det börjar med att vi redan kör fel i strömtorp, vilket var en dålig start på det hela eftersom resan dit tog hela 5 timmar!?!?
Väl inne på Liseberg var vi nöjda och glada och det var verkligen värt att åka dessa många timmar för vilken kul dag vi hade, perfekt väder och inte långa köer, det tackar vi för! Vi styrde resan hemåt vid 22 snåret och även då gör honfel det första hon gör.. på parkeringen. Inte lätt alla gånger! Carl blev iallafall glad när jag kom hem med choklad som jag lyckats vinna. Man kan ju inte få stjärnvinsten varje gång;)

Idag fortsätter min resa till dalarna för släktträff och kräftskiva, det kommer nog bli riktigt kul, släkten brukar inte vara samlad men nu var det verkligen på tiden! Söndag blir det första matchen i surahammar, ska faktiskt bli riktigt roligt att se Carl spela igen, som jag har längtat ;) Jag lovar!

Nu ska jag se över min packning igen, som alltid är för full för den ynka helgen som jag ska spendera borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0