vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig..

Den här veckan har verkligen kännts som ett stort svart hål, ett hål som bara vill äta upp mig. Jag har tillockmed drömt om det och det känns läskigt! Men som tur är det helg nu och det börjar arta sig, jag lyckas sakta men säkert skrämma bort det! Ikväll bjuder hotellet upp igen och vi får hoppas (som vanligt) att han kan bjuda på något roligt denna kväll:) Får hoppas jag kan supa bort min förkylning och att allt försvinner;)  

Blev en tur till nobelhallen i onsdags för att se HC,s första match, och det syntes,det gjorde det;)  trevligt var det, dock inte lika roligt längre att sitta och sukta efter nr 20. Får väl se till att vänja mig med ett annat nummer och annan hall..!? 

   kör vi elle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0