If you love me,won't you let me know?

Det känns verkligen som att sommaren är över, alla inplanerade saker är snart avprickade och det kommer bli en helt annorlunda höst den här hösten.

Putte i parken fick verkligen Karlskoga att leva igen, jag minns inte när jag såg så mycket folk i rörelse samtidigt som det var denna helg. Sandra berättade hur mycket de hade fått in under denna succéhelg och det var ju inte en tusenlapp det handlade om. Det var en riktigt rolig tillställning som jag hoppas återkommer. Måste säga att fredagen var den bästa, hur bra artister som helst och perfekt väder och underbart sällskap. Jag älskade hela dagen och ville inte att den skulle ta slut och vi lämnade inte över den fören sen natt, vilket gjorde att jag inte direkt skuttade ur sängen när vi skulle iväg och jobba klockan 8 lördag morgon. Catering på bröllop ute i buschen. Det gick väldigt bra trots min korta sömnperiod och trots tysktalande gäster til nästan 90 procent. Men kul var det, det var det! Jag kan ju lova att jag var lagomt trött när jag knallade upp för trappan vid tolv snåret och jag hörde hur putte sparkade igång sista bandet för denna gång. Jag ville verkligen, men jag hade ingen ork. Det blev istället att sova tills Carl kom hem från teambuildingen i örebro, även denna gång ångrade han sig och ville åka hem istället för att sova kvar, som hade blivit betydligt billigare. Men jag känner mig ändå rik som fick hem honom den natten. Toppen!

Söndagen var seg som väntat efter 4 dagars hålligång, så det blev inte mycket gjort den dagen, och jag tror han tyckte det var skönare att vakna upp bakfull 5 km hemifrån än 5 mil.


Jobb hela veckan, sen Winnerbäck i brunnsparken igår och det va riktigt, riktigt bra. Kul att det klaffade med allt! Träffade Sandra efter många års väntan, ;) Mysigt med makaroner och köttbullar och vin. Det blev en hel del snack om allt och alla. Vi borde haft mer tid!

Dagen har bestått av regn, film, promenad och nudlar. Det är nog dags att jag tar mig upp här ifrån snart. Ska med och titta till katter åt någon moster som är i Turkiet:) Bättre sätt att slå ihjäl en lördag finns nog inte! Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0