bagare?

Ledig idag och det känns lika skönt varje gång eftersom man nästan aldrig vet när det kan bli nästa gång.

Lägenhetstitt igår och vi gillade den verkligen, hur bra som helst. Se till att fixa det här nu gullet!

Vi var även ganska rastlösa igår och kom därför på att vi skulle baka, eftersom jag blev utsedd till klassens bagare fick det bli något så avancerat som chokladbollar. Det var barnsligt gott, var ett tag sen man gjorde det och carl hade nästan glömt bort hur roligt det var att rulla bollarna i pärlsockret. Jag lovar att så entusiastisk har jag aldrig sett honom, han borde nog satsa på det istället;)


Idag är det precis ett år sedan och jag saknar dig oerhört mycket. Jag trodde aldrig att något sådant skulle hända, inte så fort, inte när jag var så ung, inte innan det hade kommit fler. Jag ville inte, jag vill inte och jag hoppas det inte händer igen på ett tag! Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0