-Let's make it,yeah, We'll cause a scene..

Nu är det nära. Imorgon är det två födelsedagsbarn och på Fredag blir det galej för hela slanten. Hoppas det blir toppen!
Helgen belv lugn även denna, har märkt att jag inte har råd att gå på hotellet varje helg. Så jag sparade mina kronor denna helg för att kunna unna mig två helger i rad på hotellet,vad säger ni om den finurliga idén;)

Idag när jag lånade Carls cykel så fick jag ju självklart punka på något konstigt sätt. Vet ej hur detta kunde hända, men när jag parkerade vid Arbetsförmedlingen så pös det som bara den ur däcket där fram. Det måste betyda nånting!? Men duktig som jag är så lagade jag den när jag kom:) Så nu är den som ny! Förlåt!

Borde egentligen inte sitta här, borde ägna mig åt pluggning men det vill sig inte. Det funkar inte på egen hand!




så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
älskade älskade du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0