Välbehövlig..

Studiedag. Vilket var väldigt skönt, att slippa gå upp till det pipande ljudet, att slippa stressa sig igenom morgonen, att slippa gå till skolan och pinas.. Men plugg blev det endå, trean är verkligen inget slappt ställe att vara på. Har redan 2 prov nästa vecka:/ usch känns inte bra faktiskt.. Men dagen blev en skön dag. Bakade lite muffins med good kristyr på, packade ner syrrans grejer:/ även fast vi inte hängt mycket på sistonne kommer det kännas väldigt tomt. Allting kom på samma gång. Rummet kommer bli så tomt. usch, inget att se fram emot:/
Imorgon blir det myskväll med tjejerna med god mat och trevligt hoppas jag att det blir:)


Snart helg oxå, första gången som jag inte ser fram emot det.
..Första gången som jag inte ser fram emot resan.
..Första gången som jag har kännt mig så tom.
..Första gången som det blir en av de nära.
..Värsta gången av dem alla..


Sjövall<3



Kommentarer
Postat av: a

men spendeln, mitt rum blir ju din walk in closet! :D

2007-09-08 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0