-Var är kameran, kom igen visa kameran!

-Hej vi skulle vilja ta körkort!
Jaa idag vare äntligen dags för mig och Sofie att ta oss ner till körskolan och börja på riktigt. Eftersom jag inte ens fyllt än så känns det inte som det är jätte sent. Men med tanke på att Sofie redan fyllde tidigt i Februari så måste det kännas annorlunda för henne;P
haha.
Idag har det varit en helt okej dag i övrigt, promenad och lite plugg har jag hunnit med. Har redan 2 prov nästa vecka och jag känner mig inte på topp för att börja stenplugga, nej nej..
Ja sen fixade vi praktikplats, för åka och koppla av i sköna Loka brunn, det kommer nog att bli gudomligt härligt:P Hoppas jag i viket fall.:)

På Torsdag blire "Rese" kväll hemma hos Veronica, vilket jag verkligen ser fram emot, hoppas vi hittar något pangerbjudande:)

Men nu blire ännu mer plugg.. bilen kallar!

Får hoppas på att mitt minne kommer ihåg denna sida så jag besöker den oftare:)

Out.

Kommentarer
Postat av: a

tiden går himla snabbt. snart är du också 18! :D

2007-09-03 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0