The Mast!

Ja då var man inne på sista praktikveckan, måste säga att den senaste veckan gick väldigt fort. Men det har varit otroligt kul oxå:)

Ihelgen bar det av till Örebro för lite shopping, perfekt väder för lite inomhusshopping, Inte bara vi som tänkte så tyvär:P haha.
Blev nöjd med mina köp, 3 par skor, en tunika, en t-shirt, halsduk och leggings:) det var riktigt bra gjort. Även daniel blev väldigt nöjd med sitt köp, en über varm jacka:D
Han fick sen även ett par jeans från ullared, uhlallaared, haha!

well idag har jag varit och stylat till kalufsen lite, det behövdes verkligen. och till veckan blir det lite tepetsering i den. Det gillar vi!

Förövrigt måste jag säga att jag älskar Daniel:D

Kommentarer
Postat av: ankan

äntligen en uppdatering, ditt sego :p

2007-10-02 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0