Mitt namn är friitzz!

helgen har kännts underbar, inte haft något planerat och bara vilat upp mig efter de hektiska dagarna i skolan. Skönt att det är en vecka kvar till man ska tillbaka:) I fredags  bjöd Daniel mig på tacos, och idoltittande:) Trevligt.

Idag fick jag för mig att vi skulle slå till med pensionsgrej, spela bingolotto, efter många om och men, och besök i flera butiker så blev det av. Tyvär så vann vi inget.. Den här gången, men det kommer fler gånger;)
Har varit på kalas idag oxå, det var trevligt, och mycket god mat, tackar för det.

Imorgon är det måndag, vilket betyder träning och en del ärenden;) en del hemliga uppdrag, Sofie;) haha

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0