Where are you!?

Igår blev jag och Daniel bjudna på mat av Emanuel, eller ja kanske mer hans mamma:) Men det var väldans gott för det, tackar man för:)
Efter middagen fick daniel för sig att han skulle klippa sig, eller snarare raka sig!?:O:O
Så vi åkte hem och hämtade rakapparaten och jag började, till en början blev jag ganska nöjd, eftersom det inte var så mycket hår som hade trillat bort, men Daniel ville mer.. Så det fick bli ganska mycket som föll bort. Han blev väldigt fin:) Och jag var nöjd med mitt jobb, fick ju som tur var lite hjälp av proffs frisören Kimmen:D haha Och emanuel med damsugaren:P

Idag har jag städat och bakat kakor, som blev vädligt goda så jag ska nog snart gå ner och ta en till. Sen blire en promenad om det inte rain cats and dogs. Men det märks ju. :)

Älskar min D.

På fredag kommer stina hem igen, woohooooo:D Men iofs så åker alla andra då:/ Men hoppas det blir huuur roligt som helst:)

Neej nu ska jag ta och göra något vettigt.
Grattis Emanuel!

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0