....vind och vatten!

Jaa solen har vi ju iaf inte sett mycket av, utan sommaren har ju mestadels bestått av vind och vatten. men man får göra det bästa av situationen, som infravärme tex, eller solarium;)
haha
Helgen har passerat och det blev bio i fredags med daniel. The Simpsons filmen. haha riktigt rolig var den, och massor med folk, Karlskoga är ju litet och det var inte så konstigt att man nästan kände igen varenda en som kom in i biografen:) hehe
- It was the worst day of my life.
-No my son, it was the worst day of your life, ths far:) haha

Det var roligt.
Lördagen blev först att käka nere på stan eftersom både jag och min syster var för lata för att laga mat:P
Sedan bar det av hem till daniels mamma för att få äta mat där oxå:) Trevligt var det iaf.
Och till sist åkte vi hem till mig och "spelade" ett nytt spel som någon kom på, som kallades kategorier, haha vilket nörd gäng:P

I fredags kom även Stinuuuuus hem:) Viket jag tycker var på tiden. hehe

Nu sitter jag här och väntar på mat än en gång denna helg. haha det vi gör är att äta:)
Men till veckan blire träningn igen. hihi

hare bare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0