leva livet..

Då var det helg igen, som så många gånger förr.
Att man aldrig kan komma på något roligt att göra till helgen bara:P
Idag började agen med lunch på golrestaurangen, har nog aldrig sett en sån stor portion sallad som jag fick, mycket god må jag säga:)
Fick dock lite problem på vägen hem men det löser sig nog älskling:)

Förövrigt i veckan har jag hängt lite med Stina, var nog roligast på länge att vara på stan faktiskt, eftersom själva staden inte är så roligt så får man ju göra det bättre:)
Köpte det största tuggumit jag sett, och värken i käkarna har inte släppt än:P haha
På kvällen blev det träning, var faktiskt väldigt roligt att prova på något nytt. Brukar inte hända..

I måndags blev det grill hemma hos Lisa, solen stekte och det var hur underbart som helst, man måste ju tyvärr  ta vara på dom få soltimmarna man får nu förtiden, eftersom den inte kikar fram så ofta. Well well, goda grillspett blev det iaf. Och efterrätten blev suverrän:)

Till veckan drar jag Lisa och magda till storstan och lever livet.:)

out. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0