"Jag trodde jag skulle få 95 kilo över mig!!!"

Lördag morgon klockan halv åtta, orkade knappt upp ur den inte så jätte sköna sängen, men just då var den kanon.. Well well tog mig upp framåt en kvart i och vips så var klockan reda kvart över och daniels mormor var i tid:)
Begav oss till Sunne.

Väl framme möts vi av en sötis som inte går att missa. Finns ingen sötare.
Fika och ombyte, senda gick vi till parken.  Wooow vilket toppen väder!  Blev mycket bad och mycket sol. och mycket skrik hahaha.
När jag daniel johan och maria åkte tillsammans i en kana fick vi sån jäkla fart och på kanten var den nära på att välta över. hahaha Maria:- uhhhiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaahhhh hjääääälp!!!!!!
hahaha det var nog det roligaste på det här seklet:P hahaha
Daniel var även tvungen att åka fritt fall 3 ggr eftersom det är lixom ultimata numret:P
Var en otroligt rolig dag och jag är mycket nöjd, dock lite solbränd, men vem klagar när det är sol i Sverige!? Inte jag iaf..

För er som undrar så spenderade jag min Lördag på Sunne vattenpark med daniel och hans familj om det inte framgick i texten.:)

Nu ska jag snart ut och äta mat.. Muums, sen ska jag hem och sova för jag är jätte trött:)

tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0