I don't mind if you don't mind 'cause I don't shine if you don't shine

Idag gick jag upp tidigt för att ta en promenad med Sofie. Vilket blev en promenad till kronhallen för att köpa mat som jag skulle tillaga till min kära mamma som fyller år idag:) Blev Sjövalls kyckling gryta:) Mums vad gott det blev:)
När jag kom hem från promenaden fick jag ställa mig och göra en tårta, vilket oxå blev väldigt gott. Man får ju stå upp för sina betyg ibland;)
Förövrigt så var våran Sthlms resa väldigt lyckad, har inte orkat skriva om det men är väl lika bra att göra det:)
Måndagen var inte toppen väder men det fick bli en ganska snabb shoppingrunda eftersom vi kom fram senare än vad vi hade planerat. men det funkade det med, köpte mina grejer ungefär en kvart innan vi skulle hem, men lika bra är det för det:P
Tisdagen bjöd på allsång, vilket är något man ser fram emot, haha. det här året var det dock inte lika bra artister men det fick duga. Allsång är ju alltid allsång...
image34
ja ni ser ju själva:)

Efter allsången åkte vi tillbaka hem till min pappa och åt och tog det lungt:)
Onsdagen bar det iväg hemåt igen, vilket kändes ganska skönt att få komma hem, vet inte varför man är sån . Men hemma är väl helt enkelt bäst:)

I helgen blir det campa i Sunne, det ser jag verkligen fram emot:) hehe Men nu ska jag knalla iväg hem till Stina och hjälpa henne att packa, eftersom den fjanten åker till kreta på fredag liiiiip:P hahah.

Out.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad skulle jag göra utan dig stumpan ? Förmodligen hade jag inte packat en pinal än ;) Love you!

2007-07-19 @ 01:18:38
URL: http://stinaseiver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0