Ett litet ögonblick.

I år har jag faktiskt inte lagt ner så enormt mycket tid till att planera midsommar firandet, p ga det stora misslyckandet förra året. Hoppas att vädret kan vara strålande så man kan sitta ute och äta midsommar maten!

För övrigt åkte min syster till Frankrike idag, tillsammans med pojkvän+familj. Är riktigt avis, skulle vara skönt om man oxå kunde komma härifrån. Men blir nog inte mycket resa för min del, jobbet börjar snart och då kommer jag inte få känna av dessa härliga känslor om man ska gå upp ur sängen eller ligga kvar en stund. Utan det blir att gå upp på tvärt!
Men en tripp till sthlm blir det och skansen för att se Håkan!
Känns som det är det jag ser fram emot, annars hoppas jag på sol och bad, har inte ens tagit mitt första dopp än och det är den 22 juni !?

well.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din jävla badkruka

2006-06-27 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0