du kommer aldrig mer bli dig själv.

Nu har även jag skaffat mej en blogg:)




Har läst tidningen idag om kents spelning på hultan igår, enligt dem var den riktigt usel, Jocke kunde tydligen inte en enda låt rätt och att det var samma spel lista som tält turnén.

 Eftersom jag inte själv var där vet jag inte men efter att ha läst recensioner av folk som var där och såg kent  så tror jag inte spelningen var helt kass.
Kent är vad dem är och ett fel här och där kan dom fixa till, enligt många var det den bästa konserten de varit på under hela hultsfred och vid det här fallet tror jag mer på fansen.
Jag önskar jag vore där och såg dem, det var nog en himla bra spelning.

Jag fick i stället spendera min första sommarlovs helg hemma och den har inte varit rik på äventyr utan har tittat på 9 OC avsnitt  ^ )!  Tog en tripp till Kristinehamn på fredagen och fick se en flock med cyklister, har nog aldrig sett så många cykla på samma gång, men det visade sig att det var "cykel dag" i Kristinehamn. :O och vi kom överens om att en sådan dag skulle aldig funka i våran stad!?

Som jag önskar att du var här nu, jag vill bara höra dina hjärtslag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0